مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-13حوادث

بسته خبری پلیس| از انهدام شرکت هرمی در نوشهرتا دستگیری سارقان احشام


فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: 4 سارق احشام دستگیر و 70 راس دام در عملیات ماموران پلیس کشف شدند که ارزش ریالی احشام سرقتی کشف شده از سارقان بالغ بر 7میلیارد ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر درویشی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند،  شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، 13 نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم های رایانه ای، جزوات و کتاب های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده سرمایه گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از انهدام شرکت هرمی در نوشهرتا دستگیری سارقان احشام

بسته خبری پلیس| از انهدام شرکت هرمی در نوشهرتا دستگیری سارقان احشام